maandag 6 december - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu maandag 6 december - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

maandag 6 december

Door: lyan sijbring

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

07 December 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Maandag 6 december:

Vanochtend wakker geworden onder de Eiffeltoren, het uitzicht hier is weer prachtig. Je kijkt zo richting vliegveld en ziet de vliegtuigen opstijgen, ongeveer 1 per minuut.

Lekker ontbijtje genuttigd en op weg naar de Valley of Fire. Onderweg nog even langs de vuurwerkshop geweest om sigaretten te halen. Ze zijn daar het goedkoopst omdat dit een winkel is van een indianenreservaat en je dan geen tax betaald. De wifi deed het daar niet dus ik kon niets uploaden.
Dus maar door naar de Valley of Fire, we hebben daar de fire-wave gezocht, met een erg goede beschrijving die op internet stond. (in de officiele krantjes staat dit niet aangegeven, waarschijnlijk omdat het een erg fragiel gebied is, die niet teveel bezoekers moet hebben) We hebben het dankzij de beschrijving gevonden. Erg mooi, zie de foto's.
In las Vegas hadden we een zak doppinda's gekocht voor de knabbeltjes en babbeltjes (chipmuncks) en na even gewacht te hebben aan een picknicktafel kwamen er een paar. We gooiden ze een pinda toe en toen werd het leuk: van alle kanten kwamen ze, en ze werden steeds brutaler. Op het laatst stonden ze bijna op mijn schoenen en aten uit de hand. De zak was zo leeg! Het zijn erg snelle beestjes en foto's maken is lastig meestal zijn ze al weer weg voordat je kunt afdrukken, maar we hebben een paar leuke foto's kunnen schieten.

Via Lake Mead weer teruggereden naar Las Vegas, voor Albert zijn afspraak....

Ondertussen probeerde ik even om te kijken of er een Wifi verbinding was. En jawel, dezelfde als vorig jaar, dus snel uploaden. Maar tijdens de foto's ging de verbinding uit, en hij bleef uit dus niet alle foto's van gisteren zijn overgekomen.

Albert zijn tatoo is inmiddels klaar (zie foto), toen we op de hotelkamer kwamen moesten we eerst verschonen want het bloed liep onder de bedekking uit. Dus gelijk maar even het resultaat bekeken, schoongemaakt en weer afgedekt.

Zo nog even over de strip, wat eten en even de jackpot winnen...

Morgen naar de outlet en dan de koffers inpakken en dan woensdag weer terug naar de kou, brrrrr, hier is het een graad of 17 en dat vinden ze hier al koud :)

• 07 December 2010 - 07:52

Alie:

Wauw ziet er wel weer spectaculair uit.