zaterdag 23 juni - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu zaterdag 23 juni - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

zaterdag 23 juni

Door: lyan sijbring

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

23 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Onze laatste volle dag zijn we ook weer vroeg opgestaan. Lekker ontbijtje gehad en om 8 uur richting Eatsern Avenue voor de Cars & Coffee. Dit is een wekelijkse bijeenkomst van bezitters van Lowriders, Hotrods en speciale auto’s. Onder het genot van de koffie bekijken ze elkaars auto’s en ik moet zeggen: het was erg leuk!
Een hele partij Shelby’s, Mustangs, Corvettes, erg snelle auto’s, oldtimers, verbouwde auto’s en ook een VW busje uit 1959. Er stond daar echt voor miljoenen aan auto’s. We hebben er een uurtje rondgelopen.
Maar goed dat we vroeg waren, het duurt van 8 tot 10 uur, maar na 9 uur kwam er niet echt meer iets bij en reden er al veel weer weg.
Toen nog weer naar de Walmart, en de Walgreens en we hebben de Pawn-shop opgezocht die altijd op de tv is. Er stond een behoorlijke rij voor, dus even binnenkijken was er niet bij. We hebben een stuk Strip gereden (normaal rijden we er achter langs) en de op 30 april gesloten O'Sheas Casino is inmiddels helemaal gestript. In 2013 opent hier The Ling, een $550 miljoen kostend entertainment center. De Sahara staat er nog helemaal, alleen begin je wat verval te zien. Ook de bouwputten van de nieuwe projecten, die stilliggen, zijn niet echt een mooie aanblik.
Daarna de auto geparkeerd in het Paris, en een stukje over de strip gelopen. Het was warm en druk, dus we hadden het al vrij snel gezien.

Maar weer terug naar South Point en we gaan nu lekker naar het zwembad.

Vanavond nog even gokken en dan begint morgen om 11.17 onze terugreis via Chicago naar huis.
Als alles goed is landen we dan maandagochtend om half 10 op Schiphol.

Vandaag gereden: 25 mile

De hele reis gereden: 4330 mile

• 23 Juni 2012 - 21:54

Roel H.:

Goeie reis terug. Het was erg leuk de verslagen te lezen en de foto's te bekijken.
    We keken er elke dag naar uit.

• 23 Juni 2012 - 22:34

Marjan:

Lieve mensen,
    Gokkasten, classic auto's, eggs sunny side up,ik zie allemaal bekende dingen voorbijkomen. Zucht... het is bijna voorbij en daarmee ook het meereizen en mee genieten. Bedankt voor alles en we zien elkaar gauw.
    Goede terugvluchten kom heel thuis en tot ziens in Assen

Tjuuuuz Marjan

• 24 Juni 2012 - 04:08

Alida:

Goede vlucht, welkom thuis, het zal wennen worden, de mooie herinneringen blijven.

Liefs, groetjes van Alida en Jan.

• 24 Juni 2012 - 10:32

Conny:

Goede terugreis en neem alsjeblieft wat zon mee!!

Groetjes,
    conny

• 25 Juni 2012 - 06:36

Annette:

WELKOM THUIS, bedankt voor de mooie verhalen en foto's bij de koffie.