woensdag 19 juni - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu woensdag 19 juni - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

woensdag 19 juni

Door: Lyan

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

20 Juni 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Weer vroeg wakker, en eerst even tv gekeken. Om 7 uur konden we ontbijten dus we waren een van de eerste gasten.

Na het ontbijt uitgecheckt en naar de mc Donalds. Gelukkig hadden we op de parkeerplaats signaal, want ik hoefde geen koffie meer. Ze blijven maar bijvullen dus als je gegeten hebt dan hoef je het eerste uur zeker niets meer!

We hoefden maar 90 mijl, dus dat was geen lange reis. Onderweg hebben we nog een bezoek gebracht aan de Moapa Pauite Indianen voor wat drinken voor de auto en sigaretten. Je hoeft daar geen tax te betalen dus dat scheelt weer.

Op naar Las Vegas om allerlei gratis dingen te gaan redeemen.

De eerste stop was de Mirage. Hier hadden we gratis toegang tot de Secret Gardens met de Dolphins en Lion Habitat. Het redeemen ging heel makkelijk, alleen erg omslachtig. Je zoekt de M-life balie op. Daar geef je je print met conformation number, dat zoeken ze op in de computer. Vervolgens pakken ze een boek, waar alles weer in wordt opgeschreven en dan krijg je een papiertje waar weer hetzelfde op wordt ingevuld. Dan op naar de kassa en daar krijg je kaartjes.

Het bezoek was erg leuk, vrolijke dolfijnen, ook zonder trainer vermaakten ze het publiek. Later met trainer werd het een echte show.

De leeuwen waren nog net wakker, maar niet heel actief, het is gewoon te warm hier. Prachtige beesten trouwens.

Toen op naar de Bellagio, even zoeken naar de parkeergarage, en toen zoeken naar de M-Life balie. Hier moesten we heen voor onze lunch en tickets voor “O”. We hebben eerst de tickets gehaald, en toen zijn we gaan lunchen. Er stonden zeker 100 mensen te wachten voor het Buffet, maar met onze vouchers mag je de VIP line gebruiken. Dus we waren heel snel binnen. Toch wel leuk als je zo door kan lopen, meestal staan we in de andere rij te zuchten….

Het buffet was echt geweldig! Erg lekker, mooi opgemaakt, goede bediening. Je merkt gewoon dat dit klasse heeft.

Na de lunch op naar de Walmart, even een afspraak maken om mijn haar te laten verven en even langs de tattoo shop om Albert zijn afspraak voor morgen te bevestigen. Als Albert dan op de pijnbank ligt, rij ik even naar de kapper, 2 vliegen in 1 klap. We zijn ook nog even langs de Petsmart gereden, leuke dierenwinkel. Ze hebben daar altijd erg mooie asielkatten. Het is maar goed dat we hier niet wonen, want er lagen weer prachtige exemplaren.

Na dit alles was het een uur of 2, dus maar op naar de Luxor voor onze gratis 2 nachten slapen. Er stond een behoorlijke rij voor de balie, dus Albert is gaan wachten en ik ben naar de M-life balie gegaan voor mijn gratis 150 dollar diner van vanavond en 1 buffet voor 2 personen. Het duurde nogal even, dus toen ik terugkwam had Albert al wat mensen laten voorgaan. Ik vroeg om een smoking room, as high as possible met airportview. Helemaal gelukt! 22e verdieping is volgens de lift het hoogste en we hebben een prachtig zicht op de airport.

We zouden gratis wired internet hebben, maar het werkte niet. Even de housekeeping gebeld en net kwam er een aardige meneer langs die het gefixt heeft. Tot vrijdagochtend hebben we dus internet.

Vanavond dineren bij Tender, morgen overdag tatoo en haar verven, morgenavond naar “O”. Vrijdag dus naar de outlet en verkassen naar een ander hotel voor een paar uur slaap.

Vandaag gereden: 110 mijl

Vandaag kwamen we erachter dat de auto ook verteld hoe lang we gereden hebben. Dit was 97 uur en 7 minuten.

• 20 Juni 2013 - 07:23

Marjan:

Haha, eindelijk is het zover al jullie speeltijd te verzilveren. Wel een omslachtig gedoe begrijp ik maar dat mag de pret niet drukken. Succes vandaag met tatoo en kapper en veel plezier bij O

• 20 Juni 2013 - 08:17

Annette Rosema:

Beste mensen, geniet nog ff van de laatste dagen in Vegas, daarna is het ook weer voor mij koffie zonder de verhalen van Lyan. Aan alles komt een eind, ook voor mij. Wanneer gaan jullie weer?
    Veel plezier nog en alvast goeie terugreis.
    Ps Lyan, mijn spelletje ligt weer stil omdat jij mij geen toestemming geeft, ik kan nu geen dieren redden. Je doet dat zeker omdat ik nu ver voor lig haha.

• 20 Juni 2013 - 23:50

Janny Klaver:

Hoi L en A,jammer dat jullie reis is gereden het was geweldig om mee te reizen,wat een overdaad de buffetten, al dat lekkers, Albert sukses met je tatoe, en jij lyan met het kleuren van je haar, heel veel plezier in Las Vegas, kom met een miljoen terug. kunnen jullie weer gaan.ha,ha met jullie asielkatten gaat het goed .goede reis terug, groetjes jsnny