zondag 23 juni - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu zondag 23 juni - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

zondag 23 juni

Door: Lyan

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

23 Juni 2013 | Nederland, Groningen

We zijn opgestaan om 02.00 uur. Het was een erg kort nachtje, 3,5 uur slaap.

Gelukkig was de Mc Donalds aan de overkant open, dus daar koffie gehaald. Toen ik Albert vroeg waar de broodjes van de Subway lagen, die we voor de reis gekocht hadden zei hij oh, in de koelkast op de kamer. Gelukkig neem ik altijd de kaartjes mee, dus terug om te proberen of we er nog in konden. Gelukkig wel, dus broodjes gehaald.

Op naar Alamo, auto ingeleverd. Dat ging heel snel en ook de bus naar het vliegveld stond al klaar.

Op het vliegveld bleken ze pas te beginnen om 4 uur. Als we dat geweten hadden…….Maar oke, een leuk gesprek gehad met mensen uit Wisconsin, dus de tijd was zo om. Koffers ingeleverd en nog even 1 gerookt buiten.

Het vliegtuig ging mooi op tijd, 06.00 uur.

We hadden een exit-row, dus lekker veel ruimte en een prima vlucht naar Newark.

Ook op Newark 1 gerookt en naar de gate gelopen, ook dit ging prima en ook deze vlucht vertrok op tijd.

Na weer een perfecte vlucht met de bijbehorende whiskey, bier en baileys en lekkere maaltijden kwamen we om 06.00 uur aan op Dusseldorf.

We reden naar de gate, en in de open slurf waar we aan moesten, stond een man te kijken. Het vliegtuig kwam wat raar aan, en ik dacht nog: past dat wel zo? We waren al vrij dicht bij en de man kreeg opeens hele grote ogen en begon heftig te zwaaien naar de begeleiders van ons vliegtuig. Vervolgens dook hij de slurf in….En toen Boem…de slurf was opeens helemaal scheef en wij stonden stil met de 2e motor tegen de slurf.

Iedereen stond direct in de gang om eruit te komen, bijna niemand had gezien wat er gebeurt was. Na een minuut of 10 zei de gezagvoerder dat we een beetje raar/fout aan de slurf stonden dus dat we nog even moesten wachten. Om het vliegtuig heen een heleboel mensen, die allemaal stonden te kijken en foto’s te maken.

Na een minuut of 15 kwam de mededeling dat er een trap zou komen, en zo mochten we eruit. De motor van ons vliegtuig was zwaar beschadigd en die vliegt dus eerst niet meer. (de vlucht was later ook geannuleerd).

De koffers duurden dus ook wat langer, we hebben rustig aan gedaan, maar op zich viel het wachten wel mee.

De auto stond er ook nog, dus op naar huis, waar Janny al zat te wachten met koffie en heerlijke soep en broodjes.

Vanmiddag zijn we toch maar even op bed gegaan, want we tolden op onze benen.

Dit is dus het eind van onze reis, nu bijkomen, uitpakken en de jetlag overwinnen.

Bedankt voor alle leuke reacties. We hebben een erg mooie vakantie gehad.

Lyan & Albert

• 23 Juni 2013 - 20:14

Ina:

Haha. wat een aan/binnen komst! We zullen jullie verslag missen.

• 23 Juni 2013 - 21:04

Marjan:

Welkom terug. Wat een rare belevenis met die slurf. Gelukkig niks gebeurd. Nu klaar maken voor de TT week ....hahaha.... Het was leuk met jullie mee te reizen! Groetjes Marjan

• 24 Juni 2013 - 06:41

Marie-José:

Welkom terug in Nederland! Wat hebben jullie een machtig mooie reis gemaakt, zeg!
    Dank voor alle verhalen, het was prachtig!
    Daar kun je nog lang van nagenieten...

Groetjes en tot ziens!
    Marie-José

• 24 Juni 2013 - 15:19

Conny:

Welkom thuis! En wat het weer hier betreft .... ik heb voor de zon maar weer een retourtje Las Vegas geboekt.
    Groetjes,
    Conny

• 25 Juni 2013 - 05:35

Alida En Jan.:

Welkom thuis, geluk gehad met het aankoppelen, jullie zaten wel eerste rang.

Lekker nagenieten van jullie fantastische reis.

Liefs, groetjes van Alida en Jan.

Boulder City, hot, bluy sky, lekker warm, kleine trail in Valley of Fire.