woensdag 18 juni - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu woensdag 18 juni - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

woensdag 18 juni

Door: Lyan

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

19 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Wederom lekker ontbeten. Vervolgens de koffers terug in de auto gezet en op weg naar onze afspraak met Alida en Jan in Overton.

Daar aangekomen had Alida ons al gemaild, maar we hadden geen mail meer gekeken. Jan hoest al een paar nachten dus ze wilden het vandaag even rustig aan doen. We hebben gezellig bij hen in het hotel zitten bijkletsen over onze belevenissen, erg gezellig!

Toen was het tijd om verder te gaan. We hebben de Valley of Fire toch even een bliksembezoekje gebracht, het blijft een erg mooi parkje!

Dat was dan ook echt ons laatste stukje natuur.

Vanaf nu storten we ons weer in de totale gekte van Las Vegas.
Eerst moesten we naar het MGM om onze kaartjes op te halen voor KA. De kaartjes, waarde 143 dollar per stuk hebben we gratis met ons spelletje….Het was een stukje lopen, maar dat hebben we er wel voor over.

Toen op naar de Aria voor onze 2 nachten gratis slapen ter waarde van 215 dollar per nacht….Met een beetje kletsen en een paar klompjes kregen we een upgrade naar en City View Room. Bij de MGM hadden we al enorme wachtrijen gezien voor de incheckbalie dus we hielden ons hart vast. Bij de Aria viel het heel erg mee gelukkig.

We wilden wel graag een roken kamer en dat is gelukt. Niet erg hoog, de 11e verdieping, maar wel met een mooi uitzicht.

Je merkt ook echt dat dit hotel meer sterren heeft, het is net even iets netter, niet zo schreeuwend als sommige hotels hier. Alleen zou ik hier nooit gaan slapen voor dat geld. Maar het is wel leuk op deze manier. De badkamer heeft een bad en een douche, de wc heeft netjes een deurtje, alles bedien je met een soort i-pad, we hebben badjassen…..ook alle kleuren zijn veel rustiger….we gaan er gewoon lekker van genieten de komende 2 nachten!

We hadden nog 3 in te wisselen rewards van het spelletje, dus dat hebben we eerst maar even gedaan. Een dinerbuffet voor 2 bij de Aria, een ontbijt voor 2 ook Aria en een diner bij het Bellagio.

Alles staat inmiddels op de spelerskaarten en vanavond hebben we gedineerd bij de Aria. In 1 woord: heerlijk!

De kaartjes voor KA waren voor de show van 09.30 dus tegen een uur of 7 waren we uitgegeten en zijn rustig richting MGM gewandeld. De M&M winkel nog even bezocht voor wat bestellingen maar niet gevonden wat we zochten. Ook op zoek naar een sleutelhanger, maar ook dat gaat moeilijk worden.

De show van KA was erg mooi, we hebben genoten. Toch blijft O, die we vorig jaar zagen, favoriet! Volgend jaar gaan we voor Zarkana. Er gebeurd zoveel dat je niet weet waar je moet kijken.

Na de show zijn we terug gelopen en hebben nog even een gokje gewaagd, niets gewonnen.

Nu zitten we te genieten van het uitzicht en gaan zo maar op bed, het is 1 uur.

Morgen naar de Outlet, tatooshop en het reuzenrad bekijken die dit jaar is open gegaan.

Vandaag gereden: 80 mijl (het totaal is nu over de 4000 mijl)

• 20 Juni 2014 - 07:36

Alida En Jan.:

Ja, het was gezellig, even bijpraten, wij zijn in de middag ook up en down door de valley gereden.
    Er staan overal verbods bordjes bij de dips! het blijft prachtig.
    Jan vannacht nog een hoest nacht, gelukkig vandaag stuk beter.

Het luxe leven van Las Vegas, dat is genieten........

Veel plezier, liefs ,van Alida en Jan.