woensdag 22 mei - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu woensdag 22 mei - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

woensdag 22 mei

Door: Lyan

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

23 Mei 2013 | Verenigde Staten, Bishop

We waren tegen 12 uur op bed gegaan, maar (zoals altijd) ik was tegen 5 uur al wakker en Albert kreeg dus koffie op bed. Uitgecheckt om een uur of half 7 en gelijk aan de rit om de boodschappen voor elkaar te krijgen. De 99c winkel was al open en de veel van de boodschappen konden we daar kopen. Toen op naar de Dollar Tree, maar helaas was die nog dicht. Dan maar naar de Walmart, voor de grote spullen. Tegen 10 uur waren we klaar en toen op naar Southpoint om gezellig met Conny te ontbijten. We hebben gezellig even gekletst en wat dingetjes uitgewisseld, ook heeft Conny onze GPS nog even gecontroleerd op de werking en de USA kaarten.
Eerst nog langs Dennis om een afspraak te maken voor als we terugkomen, Dennis zelf lukt niet dus zijn collega Mees gaat het doen: een Chestpiece!
De temperatuur in Las Vegas is trouwens geweldig!!! Een graad of 35…
Tegen half 1 echt op weg. Eerst zouden we niet door Death Valley, maar onderweg besloten we om het wel te doen, de weg die ernaast loop is nogal “boring”
Er staat veel wind hier en er was dan ook een behoorlijke zandstorm dus het zicht was niet optimaal, ook was het niet echt heet, de hoogste temperatuur was maar 111 graden F. (in de zomer wordt het daar tegen de 60 graden C)
Iets na 6 uur kwamen we aan in Bishop, ons reisdoel van vandaag. De camping, Browns Campground, ziet er goed uit, en we hebben een mooi beschut plekje.
De hele auto lag vol met zakjes boodschappen (ze pakken hier alles in zakjes in) dus alles op tafel gelegd en uitgepakt. Vervolgens alles weer netjes ingepakt zodat we de rest van de reis alles voor handen hebben. Daar zijn we een uurtje mee zoet geweest. Omdat het al laat was zijn we maar even snel wat eten gaan halen, morgen gaan we wel koken.
Tegen een uur of 9 was het wel heel erg afgekoeld, en we waren toch een beetje “op’ van het reizen dus maar vroeg op bed.
Morgen op weg naar Chester CA, vlak onder Lassen Volcanic NF.
Berichtje voor Conny: het is Sonsone, je neemt inderdaad die weg naar achteren, slaat dan linksaf de Eastern Av op en dan al heel snel aan de rechterkant.

Vandaag gereden: 350 miles

• 23 Mei 2013 - 17:37

Conny:

Het ontbijt was gezellig. :-) Het was nogal windy gisteren, zoals bijna alle dagen hier. Zo te zien hadden jullie een mooi beschut plekje in Bishop. Bedankt voor de aanwijzing. Kijken of ik zaterdag op tijd wakker ben.