dinsdag 21 mei - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu dinsdag 21 mei - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

dinsdag 21 mei

Door: Lyan

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

23 Mei 2013 | Verenigde Staten, Bishop

Na een goede nachtrust in Holliday Inn Dusseldorf op weg naar het vliegveld. We moesten even zoeken naar P23, het staat wat slordig aangegeven.
Bij de koffers afgeven kregen we wat gezeur. Bij Lufthansa mag maar 1 stuk handbagage mee met max. 8 kilo. Wij reizen altijd met de koffertjes en dan nog een tas en een rugzak voor de camera. Dit mocht dus eigenlijk niet en alles was ook nog eens te zwaar. We mochten echter wel gewoon door en hebben verder geen last meer gehad.
De vlucht naar Chicago was een van de beste die we ooit gehad hebben! Wat een verzorging! Elke 15 minuten kwam er wel een stewardess langs en naast 2 maaltijden was alle drank ook nog gratis! Wijn, bier, whisky, noem maar op! Na de eerste maaltijd kwamen ze langs met als “toetje” cognac of bailey’s.
De laatste 30 minuten voor Chicago zat het vliegtuig flink in de turbulentie, wat een klappen maken die dingen soms. Net een achtbaan, hihi (niet iedereen vond het trouwens leuk)
Ook de volgende vlucht naar Las Vegas was voor de helft van de tijd een kermisattractie, zelfs de stewardessen moesten gaan zitten… Het wordt allemaal veroorzaakt door het slechte weer met oa tornado’s.
We zijn heelhuids overgekomen, hebben kennis gemaakt met de nieuwe terminals in Chicago en Las Vegas. Alles verliep soepeltjes.
Bij de auto ophalen probeerde de meneer van Alamo nog even of we niet een upgrade wilden, en er zouden geen 4WD SUV’s zijn maar na op alles nee gezegd te hebben hebben we ons een hele luxe Ford Escape uitgezocht met 4WD 
Aangekomen in het Luxor moesten we eerst onze spelerskaarten ophalen omdat we deze nacht gratis slapen (we spelen een spelletje op FB waarmee we nogal wat gratis dingen hebben gewonnen)
Helaas voor ons was er geen roken kamer, dus dan maar een free upgrade, we hebben nu een suite, kamer, aparte slaapkamer, en bad en een douche, 2 flatscreens, totale gekte gewoon. We hebben uitzicht op de buren (Excalibur).
Het is hier nu 23:30, in Nederland is het 08:30, we zijn 26 uur wakker dus gaan nu maar slapen.
Morgen boodschappen doen, met Conny ontbijten en dan aan de rit richting Bishop CA.

• 23 Mei 2013 - 17:13

Ina:

Wauw, een suite nog wel!! en whiskey op de vlucht, Michel wordt jaloers ;)

• 23 Mei 2013 - 20:25

Alex:

Ford escape? Waar vluchten jullie voor ;)
    Volgende keer een hotrod hoor!

Gr