dinsdag 9 maart 2010 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu dinsdag 9 maart 2010 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

dinsdag 9 maart 2010

Door: lyan sijbring

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

11 Maart 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De reis van gisteren hebben we goed weerstaan. Weinig turbulentie, alleen de landing was op 1 kant van de wielen en dat merk je echt!! Al met al zijn we meer dan 24 uur “wakker” geweest, en dat merk je dan de volgende dag wel !!!
De auto van deze keer is een KIA, een V6 4wd, om modern te blijven een witte, en hij wil wel!
Vanochtend opgestaan tegen 8 uur, en dan op de nederlandse manier ontbeten, 2 voor de prijs van 1. dus 10 dollar voor 2 x ontbijtbuffet. We slapen in de Golden Nugget, op zich het beste hotel op Freemontstreet. Het ontbijt was goed, voldoende eten en waar voor je geld.
Freemontstreet is waar de oudere casino’s zijn. Hier is alles begonnen, de echte strip ligt nu wat mijltjes verder, maar dit heeft iets speciaals. We hebben gekozen voor de Golden Nugget omdat dit een van de oudere hotels is maar wel gerenoveerd.
Al voor het ontbijt werden we aangesproken door een van de verkoopdames, er we hebben ons laten verleiden tot een bezoek aan een share-timing maatschappij, dit alles met vervolgens de belofte voor een gratis show van Gordie Brown en 50 dollar speeltegoed.
Het bezoek aan de time-share onderneming was om half 2, en we hebben afgesproken om er zelf heen te rijden maar toch hadden door dit bezoek iets minder tijd om de dingen te de die we echt wllden...
Gelukkig ligt de onderneming wel in de richting waar we heen moesten, dus eerst naar de Wallmart, alles halen wat we nodig hebben en toen nog even langs de tatoo-shop om een afspraak te maken voor volgende week. De tatoo’s krijgen we aanstaande maandag.....
Verder naar de outlet geweest, spijkerbroeken gescoord, 3 voor 104 dollar, niet duur dus.
Toen naar de time-share presentie, wel leuk, erg mooie appartementen, maar we hadden alleen de show en het speeltegoed in gedachten dus gewoon NEE gezegd,
Met het speeltegoed hebben we verder de hele avond gratis gespeeld, en de show was erg leuk, alleen viel ik in slaap omdat de extra 9 uren erbij nu wraak neemt, maar Albert heeft me netjes gewekt, haha
Verder hebben we met het gekregen speeltegoed nog in andere casino’s gespeeld, niets gewonnen, maar ook niet verloren....en wel een heleboel drank gescoord, pfffff
Verder hebben we niet zoveel beleefd, alleen weer voor de zoveelste keer verbaast geweest over de massale manier van hoe alles hier gaat.
We hebben meer hummers gezien in 1 dag dan in een heel jaar thuis. En verlengde limo’s zie je hier elke minuut.
Het Golden Nugget heeft een zwembad met een glijbaan die door een haaientank loopt, maar helaas is het vandaag te koud om het zwembad in te gaan, dus dat idee heb ik laten vallen...
Morgen naar Valley of Fire en Zion NP,