dinsdag 7 december - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu dinsdag 7 december - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

dinsdag 7 december

Door: lyan sijbring

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

08 December 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dinsdag 7 december:

Vandaag een rustig dagje, we hebben toch maar 24 uur internet genomen dus vanochtend even gepraat met het thuisfront, erg leuk! Ons laatste “Paris” ontbijt was ook weer heerlijk....
Toen op weg naar de outlet, voor de Christmasshopping.
Wat spijkerbroeken, wat dingetjes voor de thuisblijvers, we hebben er een paar uur rondgelopen. Normaal gaan we zeker 2x en nu moest alles in 1x, maar we hebben alles wat in de planning lag, zelfs meer dan dat.
Op de parkeerplaats viel ons op dat de oudere amerikaanse mannen gewoon in de auto blijven zitten terwijl de vrouwen de shopping doen.
Onderweg naar de strip ging ons benzinelampje branden dus toch nog maar even voor 3 dollar getankt. We mogen de auto leeg inleveren dus dit was meer dan genoeg!
Tanken gaat hier op een erg aparte manier. Je stopt bij de pomp, gaat dan naar binnen en betaald eerst en dan kan je pas tanken, nadat je een knopje op de pomp hebt ingedrukt. Albert staat altijd te zoeken hoe het moet en bijna elke keer is het weer anders. Zelfs tanken met je creditcard is een heel gedoe.... Je moet dus bij de meeste pompen ook zeggen voor hoeveel dollars je wilt tanken en dan stopt de pomp bij dat bedrag.
We hebben alle boodschappen op het bed gegooid en het was een beste hoeveelheid.
Dus de koffers ingepakt en alles kan (gelukkig) mee. We hadden geen grote koffers meegenomen en maar half vol maar nu zijn ze echt vol!
De schoonmaaksters zullen morgen trouwens wel schrikken van de hoeveelheid afval hier op de kamer :) we hebben alle verpakkingen overal om weg gehaald.

We vliegen morgen om half 9 uit Las Vegas naar Chicago, waar het behoorlijk koud is en het sneeuwt er ook. Maar ik hoorde vanochtend dat het in Nederland al net zo is dus we gaan het weer hier vast missen. We landen donderdag tegen half 9 op Schiphol als we geen vertraging oplopen.

Straks nog even wat eten, en even wat gokken, en dan nog 1x slapen onder de eiffeltoren......

• 08 December 2010 - 07:34

Annette:

Wat toch heerlijk he, koffie en het reisverslag van Lyan.
    Zal het weer missen smorgens.
    Goeie terugreis !!

• 09 December 2010 - 21:22

Laura:

Hey Lyan,

Erg leuk om je verhalen te lezen. Ooit zal ik ook naar Amerika gaan hihihi
    Groetjes Laura;-)