vrijdag 22 juni - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu vrijdag 22 juni - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

vrijdag 22 juni

Door: lyan sijbring

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

23 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag weer richting ons (tweede) huis!

Erg jammer dat nu het einde dan echt in zicht is, 4 weken zijn eigenlijk veel te kort…

Vanochtend lekker ontbeten in het buffet van Virgin River in Mesquite, voor 15 dollar voor 2 personen was er weer een ruime keus in eieren, bacon, vlees, een heel vers fruit buffet, ijs, gebak, koekjes, zoete broodjes, enz. De waitress is zo vaak met de koffie langs geweest dat we tot de middag geen drinken meer hoefden, haha

Naar Las Vegas was het niet zo ver, ongeveer 70 mile. Eerst nog even langs de Moapa indianen geweest voor sigaretten en om even te genieten van al het vuurwerk wat ze daar verkopen, er liggen nog net geen granaten, maar dat scheelt niet veel. Helaas mag je er geen foto’s maken, maar je weet niet wat je ziet. Ongeveer 30x30 meter vol met schappen met vuurwerk.

Tegen 10 uur waren we in Las Vegas, en aangezien we nog niet konden inchecken eerst maar even boodschappen gedaan in de Outlet. Je kunt daar uren rondlopen dus de tijd was zo voorbij en tegen 14.00 uur kregen we onze mooie kamer op de 18e verdieping in South Point.
Wat een mooi hotel is dit! Erg groot, erg veel gokkasten en om in te verdwalen.
Vanuit de kamer zien we het vliegveld dus Albert vermaakt zich prima.
De koffers zijn gepakt, het past allemaal weer net, altijd weer spannend! Heel verassend kwam er nog iets te voorschijn uit de handbagage wat echt niet mee had gemogen, Albert had iets gemaakt om de haringen makkelijker uit de grond te krijgen, en deze mag echt niet met je mee het vliegtuig in, op Schiphol hebben ze wel in die koffer gekeken, maar de tent zat er ook in en ze dachten dat ze tentharingen zagen, in Amerika werd er helemaal niet gereageerd.

De auto is een beetje vies geworden, maar ik heb hem van binnen toch nog maar even wat schoongeveegd met de laatste handdoek, het was een en al zand….

Morgen gaan we nog naar Cars en Coffee, een plek waar bezitters van hotrods en lowriders zich verzamelen tussen 8 en 10 uur. Hopen dat het niet te warm is en dat er genoeg auto’s komen Verder nog even het zwembad uitproberen en onze gratis buffetcoupons opmaken.

Vandaag gereden: 108 mile

@Joop: Nait soez’n, soms is er even geen internet :) We proberen, als we geen internet hebben, bij de Mc Donalds de boel online te krijgen, maar het lukt niet altijd.

• 23 Juni 2012 - 04:43

Marjan:

Goh wat gaat de tijd toch snel, achteraf dan he. Tja, wij waren er niet he om campingspulletjes over te nemen..;-)
    Leuk dat jullie in South Point zitten. Ik vind het een mooi hotel. Geniet nog even van de laatste dagen in Vegas en dan zien weelkaar volgende week en kunnen we lekker alle verhalen live van jullie horen.
    Groetjes Marjan