maandag 26 mei - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu maandag 26 mei - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

maandag 26 mei

Door: Lyan

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteravond tegen 9 uur lagen we op bed en vielen vrij snel in slaap.
Helaas was ik om 3 uur al klaar wakker, heb wat naar buiten gekeken en heb toen de computer maar aangezet. Daardoor werd Albert ook wakker. Hij merkte nog op dat we eigenlijk best heel vroeg naar de Walmart konden want die is toch altijd open.

Zo gezegd, zo gedaan: om 6 uur liepen we al in de Walmart. De slaapzakken die we zochten waren er niet, dus later naar een andere Walmart en daar waren ze wel! Ook de 99c shop en de Dollar Tree hebben we bezocht en zo onze boodschappenlijst afgewerkt.

Toen door naar de Outlet, want daar was extra korting omdat het vandaag Memorial dag was. Ik heb een hele dure Lee spijkerbroek gescoord (7 dollar) en een paar nieuwe instappers. De oude ga ik hier laten, die hebben me erg geplaagd tijdens de heenreis. Ik heb overal blaren op beide voeten. Ik ga gewoon terug op slippertjes, denk ik nu.

Albert heeft Hilfiger nog even wat rijker gemaakt en ik ben nog geslaagd bij Guess. Heerlijk om in de Outlet te winkelen, de prijzen van nepspul, maar het is wel echt! En er is airco, dus een heerlijk temperatuurtje in tegenstelling tot buiten, waar het ongeveer 40 graden is!

Tegen 3 uur waren we terug en hebben alvast een deel van de auto ingericht. Alles uitgepakt en een plekje gegeven. Morgen de koffers er bij in en dan kunnen we vertrekken naar Phoenix, waar het een graad of 42 is. We gaan dus alleen de binnentent opzetten hebben we al besloten.

Verder zijn we nog even naar het zwembad geweest, proberen om in de schaduw bruin te worden.

Vanavond een klein stukje strip gedaan, maar het is zo warm dat dit geen lolletje is, dus we zijn naar een foodcourt gelopen en hebben taco’s gegeten en als toetje een strawberry shortcake ijsje van de DQ. Ze hebben de maat mini, en die was groot genoeg. Bij ons zou dat toch zeker een medium ijsje zijn. Wel erg lekker, mmmmm

Morgen begint de reis dus echt, ik ga de airco vast missen…….


  • 27 Mei 2014 - 14:11

    Conny:

    Hier zou je wegspoelen met tent en al. Gisteren hevige regen met onweer en voor vandaag wordt hetzelfde voorspeld. Ik kom snel jullie kant op! Goeie reis naar Phoenix, ik vind dat altijd een mooie rit.

  • 27 Mei 2014 - 16:05

    Marjan Hekkema:

    Hallo luitjes. Goed aangekomen in de States lees ik en nog last van tijdsverschil. Hahaha.. om 6 uur smorgens naar de Walmart!! Jongens, veel plezier en een fijne en gezellige vakantie. We volgen jullie!
    Groetjes Marjan

  • 28 Mei 2014 - 06:52

    Alida:

    Welkom, vroeg uit de veren, heerlijk warm in Las Vegas ,hier in Vernal 25 graden en een bui aan het eind van de Nine Mile Canyon Canyon.

    Veel plezier, groetjes van Alida en Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Amerika 2014

west

Recente Reisverslagen:

25 November 2014

Las Vegas 2014

23 Juni 2014

zaterdag 21 juni

21 Juni 2014

vrijdag 20 juni

20 Juni 2014

donderdag 19 juni

19 Juni 2014

woensdag 18 juni
Albert en Lyan

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 123967

Voorgaande reizen:

25 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Amerika 2014

21 Mei 2013 - 23 Juni 2013

vakantie 2013

27 Mei 2012 - 25 Juni 2012

Amerika 2012

22 Mei 2011 - 19 Juni 2011

Amerika 2011

01 December 2010 - 09 December 2010

amerika december 2010

07 Maart 2010 - 19 Maart 2010

Amerika 2010

22 September 2009 - 15 Oktober 2009

amerika2009

Landen bezocht: