maandag 28 mei - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu maandag 28 mei - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Albert en Lyan Sijbring - WaarBenJij.nu

maandag 28 mei

Door: lyan sijbring

Blijf op de hoogte en volg Albert en Lyan

29 Mei 2012 | Verenigde Staten, Williams

Door het enorme tijdverschil was vooral ik erg vroeg wakker. Om 4 uur dus! Albert was tegen 5 uur ook wakker. Omdat we direct aan de rit gingen moesten we wat haast maken. Om 7 uur ging het buffet open en daar hebben we op gewacht. Voor nog geen 9 dollar met z’n 2en hebben we onze magen goed gevuld. Daarbij enorme glazen jus en een grote beker koffie en de waitress was blijkbaar bang dat we dorst hadden want er kwam ook nog een thermoskan koffie op de tafel.

Om 8 uur uitgecheckt en op weg naar de 99c winkel, van alles gekocht en toen op weg naar de Dollar Tree voor de rest. Maar helaas….de Dollar Tree zat er niet meer dus dan maar door naar de Walmart. Op een paar dingetjes na hadden we alles en aangezien het basic kamperen is zijn we snel tevreden.
Na de Walmart op naar de outlet want we hebben onze lange broeken niet meegenomen, ook heel snel gelukt.

Na alle boodschappen moesten we nog langs Dennis, om te kijken of hij tijd had voor een tattoo voor Albert als we terug zijn in Las Vegas. Het zat niet mee, hij zit dan in Miami voor een conventie, dus we hebben nu al een excuus voor onze volgende reis :)

Toen dachten we snel Las Vegas uit te komen, maar dat viel tegen. Enorme drukte op de weg (waren we al voor gewaarschuwd door Marjan) en we hebben dus een uurtje in de file gereden. Tegen 5 uur bereikten we Williams en na boodschappen en wat eten door naar de camping.
Terwijl Albert de tent opzette heb ik alles uit de verpakking gehaald en de auto voor een deel opnieuw ingericht, na een uur waren we klaar.

We staan op de KOA Circle Pines, een grote en toch al druk bezette camping in de buurt van de toegang naar de Grand Canyon South Rim.

De temperatuur is lekker, ongeveer 88 graden F. Het koelt echter wel snel af en ik heb inmiddels een trui aan (het is nu 8 uur ’s avonds)

Morgen richting Bernaillilo NM, onderweg doen we El Morro NM aan.

Vandaag gereden: 230 miles.

• 29 Mei 2012 - 06:20

Annette:

Beste mensen,

Het avontuur is dus weer begonnen.
    Hang aan jullie lippen met een kop koffie naast me.
    Geniet ervan, maar dat zal wel lukken als ik dat kleine tentje zie haha.

• 29 Mei 2012 - 08:01

Catharina:

Halloaa goedemorge =),

alles goed? vast wel :p
    goed om te lezen dat alles weer goed is gegaan en jullie veilig zijn aangekomen!
    een hele fijne vakantie, en ik zal jullie dagelijks ff volgen, via de mailtjes (^_^),

groetjes van hier.... xXx

• 29 Mei 2012 - 12:28

Gelske:

Leuk je verslagen weer te lezen.
    De 'echte' reis kan beginnen nu de boodschappen binnen zijn.
    Maar eh... Wij hebben niet zo'n geplastificeerd kaartje met omgerekende eenheden hoor.
    Ik ga maar opzoeken hoe warm het was.
    Heel veel plezier onderweg op jullie reis.

• 29 Mei 2012 - 21:54

Marjan Hekkema:

hahaha, ik heb dus niet "uit m'n nek zitten te lullen" en was het idd druk op de weg deze dag. En ja ik lees het bekende ritueel voor zo'n eerste dag: vroeg wakker, boodschappen doen en dan aan de rit. Ben benieuwd hoe die Jeep Liberty jullie bevalt. Hij zit lekker en genoeg ruimte maar Jan vond hem niet echt fijn rijden en hij zoop nogal benzine. Maar.... je kunt er prima uit de voeten.
    Koud he 's nachts!!! Dat wordt vast nog wel beter de komende tijd.
    Heel veel plezier op jullie verdere reis en ik wacht in spanning af op de dingen die komen gaan.
    Groetjes Marjan

• 30 Mei 2012 - 02:14

Albert En Lyan Sijbring:

@Marjan:De Jeep rijdt wel goed, heb Albert nog niet horen klagen. Wel minder ruimte dan in de Grand Cherokee van vorig jaar. Hij lust inderdaad wel genoeg brandstof maar er ligt ook een 3.7 iter motor in.
    Dat het de komende tijd warmer wordt 's nachts geldt niet voor ons, We gaan de Rocky Mountains in en zitten voortdurend op hoogte dus we hebben nog genoeg koude dagen voor de boeg maar ik heb al een fleecedekentje en daar rol ik me gewoon in.